جنجال جدید جرارد پیکه ی پر حاشیه

 

پیکه، مدافع مستحکم و البته پرحاشیه تیم بارسلونا که این روزها به واسطه سوت های اعتراضی هواداران فوتبال در اسپانیا بر علیهش، در کانون توجهات رسانه ای قرار دارد، بار دیگر خبرساز شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، پیکه این روزها شخصیت چندان محبوبی در کشور اسپانیا به حساب نمی آید. شاید جز در ایالت کاتالونیا، در کمتر نقطه دیگری از اسپانیا او مورد علاقه هواداران فوتبال باشد. پیکه پس از اعلام حمایت از سوت های هواداران بارسلونا و بیلبائو در فینال کوپا دل ری بر علیه سرود ملی اسپانیا، به شدت مورد انتقاد هواداران فوتبال در این کشور قرار گرفته و در ورزشگاه های مختلف با واکنش های منفی زیادی روبرو شده است. 

این اتفاق در بازی روز شنبه اسپانیا مقابل اسلواکی در شهر اوویدو نیز تکرار شد. پس از اعتراض هواداران به پیکه در اوویدو، اینیستا، کاسیاس، پدرو و آلبا در نشست های خبری خود به حمایت از او پرداختند اما جالب اینجاست که روز گذشته ویدئویی از پیکه منتشر شد که در آن، او در ساعات اولیه روز یکشنبه، با حالتی غیرعادی از یک کلوب شبانه در شهر خیخون خارج و سوار ماشینی شد که منتظر او بود. این اتفاق بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیایی داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 شهريور 1394 | 10:47 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.